بیا تو آرت

دنیای هنر

بیا تو آرت

دنیای هنر

عوامل مهم و موثر در فنگ شویی حمام و سرویس بهداشتی


عوامل مهم و موثر در فنگ شویی حمام و سرویس بهداشتی

 

 

عوامل مهم و موثر در فنگ شویی حمام و سرویس بهداشتی :فنگ شویی به قوانین کهن و باستانی چین اشاره دارد و به ایجاد تعادل و هارمونی در فضا با استفاده از جریان انرژی باد و آب میپردازد. آب عنصری ست که همواره در حمام و دستشویی جریان دارد بنابراین باید آن را وارد چرخه مناسب کرد.

اگر از فنگ شویی در این مکان ها استفاده نگردد, انرژی منفی در فضا به جریان در می آید و آب ناشی از حمام و دستشویی به بیرون از منزل جاری  میشود و با خود انرژی را از خانه بیرون میبرد. پس با رعایت اصول و قوانین فنگ شویی در چیدمان دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی میشود انرژی مثبت را ارتقا  نمود. در نوشته های قبل به  دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه اشاره شد اما در این نوشته  از bia2art.ir سعی شده تا روش های فنگ شویی در حمام و سرویس بهداشتی در اختیار شما قرار داده شود. با بیا تو آرت همراه باشید.

 

مکان مناسب

بر اساس قوانین فنگ شویی سرویس بهداشتی نباید در مجاورت آشپزخانه, اتاق غذاخوری و درب ورودی تعبیه شود. فضای توالت باید در مجاورت یکی از دیوارهای خارجی ساختمان ساخته شود به نحوی که خارج از محدوده دید باشد. سرویس بهداشتی باید تنها یک بخش جزئی از آپارتمان را دربرگیرد و بیش از حد بزرگ نباشد, در این صورت میتوان از پراکندگی انرژی های منفی در خانه جلوگیری نمود.

جدا نمودن حمام و دستشویی از یکدیگر در بحث فنگ شویی بسیار  اهمیت دارد. در آپارتمان ها میتوان با یک دیوار کوتاه این دو مکان را از یکدیگر تفکیک نمود. اگر از فنگ شویی در این مکان ها استفاده نشود انرژی منفی در محیط خانه به جریان درمی آید و تاثیرات آن بر اهالی خانه وارد میشود.


عوامل مهم و موثر در فنگ شویی حمام و سرویس بهداشتی

   ادامه مطلب ...

معرفی نمونه هایی از پلان خانه ها


معرفی نمونه هایی از پلان خانه ها

 

معرفی نمونه هایی از پلان خانه ها  :پلان خانه های کوچک که الهام بخش طراحی شما خواهند بودیکی از چالش های معماران، طراحی آپارتمان مسکونی با محدودیت فضا و بودجه می باشد. بنابراین معماران در طراحی پلان خانه های کوچک باید راحتی ساکنین را در نظر بگیرند و به کیفیت طرح خود نیز توجه کنند تا پاسخ مناسب و درستی را برای الزامات کاربران خانه ارائه دهند.

ولی زمانی این چالش سخت تر می شود که مساحت فضا چند متر مربع باشد به همین دلیل با توجه به درخواست کارفرما و طراحی فضا های لازم و ضروری، روند و پیشرفت طراحی برای معمار سخت و چالش انگیز می شود. هم چنین برای معمار علاوه بر طراحی، یافتن نمونه موردی که ساده و کارآمد باشد نیز سخت می باشد. با bia2art.ir همراه باشید تا نکات بیشتری درباره نوع پلان و نما صحبت کنیم.


معرفی نمونه هایی از پلان خانه های زیر 50 متر 

معرفی نمونه هایی از پلان خانه های زیر 50 متر

  ادامه مطلب ...

اشتباهات کلی دکوراسیون داخلی منزل


اشتباهات کلی دکوراسیون داخلی منزل


 

اشتباهات کلی دکوراسیون داخلی منزل :شاید شما خیلی برای دکوراسیون منزل تان هزینه کرده باشید و وسایل لوکس و زیبایی هم داشته باشید اما دکوراسیون منزل تان آنقدر که باید زیبا باشد نیست، اشتباهات دکوراسیونی که ناخواسته مرتکب شده اید باعث شده اند تا دکوراسیون منزل تان رضایت بخش و ایده آل نباشد.
اصلی ترین و رایج ترین اشتباهات دکوراسیونی که اکثر ما ایرانی ها مرتکب میشویم را در این بخش از دکوراسیون داخلی بیا تو آرت به شما معرفی میکنیم.


اشتباهات کلی دکوراسیون داخلی منزل

  ادامه مطلب ...

آشنایی با هنر مینیاتوری ایرانی

 

آشنایی با هنر مینیاتوری ایرانی

 

 

آشنایی با هنر مینیاتوری ایرانی

آشنایی با هنر مینیاتوری ایرانی :مینیاتور ایرانی یک نقاشی بسیار پیچیده است که مضامین مذهبی یا اسطوره‌ای را از منطقه خاورمیانه که اکنون به ایران معروف است، می‌پردازد. هنر نقاشی مینیاتوری در ایران از قرن 13 تا سده شانزده میلادی رشد کرده و تا همین امروز با چندین هنرمند معاصر که مینیاتورهای برجسته فارسی را تولید می‌کند، ادامه دارد. این نقاشی‌های ظریف و با شکوه، بسیار خیره کننده و باشکوه  هستند و با سطوح دقیقی، فقط با یک دست بسیار خوب و یک برس بسیار کوچک به دست می‌آیند.

مینیاتوری ایرانی یک نقاشی کوچک است، مانند تصویری از کتاب که در یک آلبوم نگهداری می‌شود. تکنیک‌های فارسی به طور گسترده‌ای با سنت‌های مینیاتوری غربی در نسخه‌های خطی روشن قابل مقایسه هستند، که احتمالا تأثیری بر ریشه‌های سنت فارسی داشته است.

میزان زنده ماندن و وضعیت حفاظت از نقاشی مینیاتوری در ایران بسیار بهتر است و مینیاتورهای فارسی در غرب بسیار مشهور هستند. در ادامه bia2art.ir همراه باشید.

آشنایی با هنر مینیاتوری ایرانی  

آشنایی با هنر مینیاتوری ایرانی

 

ادامه مطلب ...

دکوراسیون اتاق خواب کوچک با فضاسازی بزرگ + تصاویر

 


دکوراسیون اتاق خواب کوچک با فضاسازی بزرگ + تصاویر


 

 

دکوراسیون اتاق خواب کوچک با فضاسازی بزرگ + تصاویر : فضای کمی در اختیار دارید ولی باید به بهترین شیوه آن را بچینید ? اصلا نگران نباشید ما به شما شیوه درست را آموزش میدهیم  برای طراحی و تکمیل دکوراسیون یک اتاق خواب کوچک باید به چند نکته ساده ولی کاربردی توجه کنید که شامل:


 رنگ اتاق را حرفه ای انتخاب کنید:

نکته ای که برای تما اتاق ها و دکوراسیون های کوچک باید رعایت کرد ف رنگ روشن و دلباز انتخاب کنید تا فضای کوچک تا حد ممکن بزرگ تر جلوه کند.


2- تزیین شلوغ پلوغ دیوار ممنوع:

به عقیده ی حرفه ای های طراحی دکوراسیون داخلی ، دیوارهای فضاهای کوچک نباید با کاغذ دیواری هایی طرح دار و شلوغ پلوغ تزیین شوند ، استفاده از دیوار پوش های چوبی روشن با رگه های عمودی یا افقی کم رنگ گزینه ی خوبی خواهد بود . اگر تاکیید بر استفاده از کاغذ دیواری دارید پس از کاغذهایی با راه راهای کم عرض و کم رنگ استفاده کنید یا اینکه کاغذی با رنگ روشن و طرحی ملایم انتخاب کنید.


3- نورپردازی را دست کم نگیرید:

شاید توجه به نورپردازی در بسیاری از دکوراسیون های داخلی کم رنگ باشد اما اثری پررنگ دارد. برای القای حس آرامش در یک اتاق خواب کوچک از نورهای ملایم به صورت خطی و ترجیحا ترکیب زرد و سفید استاده کنید.


4- فضا سازی کنید

در تصاویر مشاهده می کنید که به جای قرار گرفتن یک عسلی پایه دار از یک طبقه ی چوبی که بر روی پایه دیواری سوار شده است استفاده شده. فضای دور تخت خواب هم که به نوبه ی خود یک اتاق است . گوشه کنار اتاق خواب های کوچک دیگر هم همینطور کاربردی طبقه و کابینت بندی شده است.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک با فضاسازی بزرگ + تصاویر


طرح های اجرا شده و ایده های دکوراسیون اتاق خواب مدرن کوچک

نکات مهم برای تزیین و دکوراسیون اتاق خواب کوچک

عکس اتاق خواب کوچک مدرن

 
ادامه مطلب ...